English

tack för din anmälan

Tack för din anmälan till rekryteringmässan den 13 mars.
Här kommer lite praktiskinformation.

Datum och tid: 13 mars, kl. 16.00 - 19.00
Plats: Halmstads Teater, Övre foajén.

  • Ta med den rekvisita du behöver för att förmedla en känsla av ditt företag.
  • Ni bör vara på plats 14.45 för att installera er vid ert tilldelade bord.
  • Klockan 15.30 hålls en kort information innan dörrarna öppnas för besökarna.
  • Vid förhinder ber vi dig avboka så snart som möjligt till destinationsutveckling@halmstad.se

Detta erbjuder vi

  • Ett ståbord där du presenterar ditt rekryteringsbehov och får möjlighet att mingla och snabbintervjua sökande. Material som block och penna samt enklare mat och dryck.
  • Ditt företag och behov marknadsförs på en sida inför evenemanget, så arbetssökande i förväg har en möjlighet att läsa om dig som arbetsgivare.
  • Arbetssökande och företag matchas utifrån behov och kompetens.