Tack för din anmälan

Tack för din anmälan till rekryteringmässan den 21 mars. Här kommer lite praktiskinformation.

Datum och tid: 21 mars, 16.00 - 19.00
Plats: Halmstads Teater, Övre foajén.

  • Ta med den rekvisita du behöver för att förmedla en känsla av ditt företag.
  • Ni bör vara på plats 15.30 för att installera er vid ert tilldelade bord.
  • Klockan 15.45 hålls en kort information innan dörrarna öppnas för besökarna.
  • Vid förhinder ber vi dig avboka så snart som möjligt till destinationsutveckling@halmstad.se

Detta ingår

Ett ståbord där du presenterar ditt rekryteringsbehov och får möjlighet att mingla och snabbintervjua sökande. Material som block och penna samt enklare mat och dryck.

Ditt företag och behov marknadsförs på en sida inför evenemanget, så arbetssökande i förväg har en möjlighet att läsa om dig som arbetsgivare.

Arbetssökande och företag matchas utifrån behov och kompetens.

Har du frågor?

Kontakta oss på destinationsutveckling@halmstad.se